TAPETER OCH SKOTERKLÄDER

Har hittat ett par tapeter (läs föregående inlägg) som jag verkligen tror skulle passa som tavlor hos oss. Ska dock höra med Tobbe vad han tror. Vi har pratat om att kanske ha lite lila som accentfärg i vardagsrummet, nu när vi får omtapetserat. Och en av tapeterna jag hittade skulle passa superbra, det är lite lila i den.

Nu har jag dock bytt ut 'tapet-kollandet' mot 'skoter-kläders-kikande'. Hade tänkt köpa mig en ny dress, så småningom. För tillfället har jag bara ett par vanliga svarta täckbyxor (som är tjockare än tjockast!) och en av Tobbes jackor. Har dock hämtat en jacka som jag haft hemma hos mamma och pappa, som jag tänkte börja ha istället för Tobbes. Men bara tills dess att jag köper mig nåt nytt!

Kom på att jag kanske borde tvätta jackan jag tog från mamma och pappa. Den är svart, blå och vit, eller ja, den ska vara vit. Bäst jag kilar ner och ser om någon ledig tvättid, tänkte ju ha den på söndag och då är det ju kul om den är som det är tänkt att den ska vara.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0