MED SNÖ KOMMER KYLA



Döm om min förvåning när jag imorse kikade ut genom fönstret och möttes av detta. Dom senaste dagarnas snöande har visst lämnat ett tydligt spår på vår balkong. Ganska mysigt ändå, tycker jag som gillar att köra skoter och åka snowboard på vintern. Dom flesta av mina vänner tycker dock att sommaren är bättre, och dom förbannar sig över all snö. Men då får dom väl göra det då.

Men med snön kommer ju också kylan,
vilket jag inte är lika glad över. Som idag, då vår temometer visar -17°. När det är så kallt kan man ju varken köra skoter eller åka i backen, så det är lite trist. Men jag håller tummarna att det blir varmare mot helgen, och speciellt på söndag då vi tänkt köra skoter.

Men nu mina vänner ska jag sätta mig ner och kolla på tapeter och beställa hem några gratis tapetprover som jag förhoppningsvis kan göra några tavlor av. Hittade en sida på internet där de första två proverna (som är ca 1m*tapetens bredd) är helt gratis, sen kostar dom 20 kronor styck. Inte illa va? Vill ni veta vad sidan heter får ni höra av er.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0