TVÅ MÅNADER SENARE

God morgon! Allt bra med er? :) Med mig är det fint. Sitter och kollar på lite bilder här på datorn. Igår surrade jag lite med en polare som jag inte pratat med på länge, som frågade hur det gick för mig med LCHF. Och det går ju jättebra. Trivs superbra med den här livsstilen. Men när hon frågade om det syntes att jag gått ner nåt i vikt så sa jag att jag inte riktigt ser det i spegeln, men att det känns på kläderna. Och syns på vågen såklart. Så jag har suttit och jämfört lite bilder tagna för två månader sen (då vi började med LCHF) och några bilder tagna för en dryg vecka sen. Och när man sätter dem bredvid varandra, ja då ser man ju att det hänt lite grann. Svårt att hitta bilder tagna från samma vinkel, men tänkte visa några stycken. Vet ju att du läser min blogg, Anna, så du får väl se själv :) Nu behöver ni ju inte bry er om hur hemsk jag ser ut på de flesta bilderna, haha, helst den här under till höger då jag ser halvt drogad ut. Men jag hade ingen annan i samma vinkel. :)

 

Känns lite töntigt att lägga ut bilderna här, men jag vet att det är fler som är nyfikna. För övrigt så mår jag fortfarande superbra av att äta så här. Jag saknar varken bröd, pasta eller godis. Kroppen mår bättre, själen mår bättre. Pigg och gla', utan kexchoklad som jag brukar säga. Eller det brukar jag väl inte, men nu gjorde jag det. Haha, oj vilket flamsigt inlägg det blev nu då! Men det är tidigt på morgonen, så jag skyller på det..

 

Nu ska jag dock gå och börja göra mig klar för dagens shoppingtur i Luleå. Ska möta upp Julia på busstationen om dryga timmen, så det är bäst att jag skyndar mig. Har inte ens valt kläder för dagen, så det kan ta tid! Är ni också sånna som kan byta och ändra er flera gånger om innan ni ger er ut? Åh, det är ett ständigt problem för mig. Speciellt nu när allt är för stort.. Det mesta ser helt galet ut. Men det är väl smällar man får ta :)

Puss och kram, så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag som får äran att se dej live ser också stora förändringar...men du du har väll inte tänkt försvinna bort helt? för du är ganska trevlig att vara med ibland=)

2009-12-06 @ 00:01:40
Postat av: Sussie svarar:

Maja: Haha, ja man vet ju aldrig.. Tillslut kanske jag blir så liten att jag knappt syns, och då blir trampad på av någon som misstar mig för en myra. :O Oh no.. ;D

2009-12-06 @ 21:10:56
URL: http://sussiek.blogg.se/
Postat av: hilal

det syns faktist :)

2009-12-10 @ 15:51:13
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gud vad duktigt av dig! :)

2009-12-10 @ 15:54:14
URL: http://meandmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0