BLA BLA BLA

Blä, är redan less på denna design! Haha, den blev verkligen inte snygg. Jaja, ids då inte göra nån ny nu. Så det är bara gilla läget. Idag har jag i alla fall varit ledig, och ja, jag har inte gjort ett skit. Bara legat framför TV'n och tagit det lugnt. Ikväll blir det dock hockey i luleå. Kommer bli kul, vi får hoppas att grabbarna skärper till sig och gör en bra match! Det behöver vi.

Och på tal om Luleå så ska jag dit på lördag också. Då är det Tobbes jobb som bjuder på fest. Så det blir lite god mat och dryck och sen hotellövernattning, kommer bli sweet!

Nu ska jag dock förbereda för middagen som idag blir lax och pressad potatis, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0