TJUGOHUNDRATIO

Kom just innanför dörren. Har svårt att förstå att det nu är ett nytt år. Helt galet vad fort tiden går! Insåg också att jag helt glömt bort att fota nåt ikväll. Så jag tvär tog ett par bilder på mig själv alldeles nyss, som jag tänkte bjuda på. Du kan se dem här nedan. Ser ju dock helt tärd ut, borde verkligen ha tagit någon bild innan vi drog till festligheterna. Nåja.

Vi har i alla fall firat nyår med kära vänner, god mat och fyverkerier. Det var supertrevligt. Men nu längtar nog både jag och älsklingen efter att få krypa ner i den kalla sängen. Lägga oss tätt intill varandra för att inte frysa.. ♥ Kärlek säger jag bara. Det är vad år 2010 kommer att handla om. Kärlek.

(Försökte fota mina lockar, gick ju sådär..)


Kommentarer
Postat av: blomman

Kärlek hoppas jag att det kommer handla om.. annars lever jag genom dig och Tobbe ;)

2010-01-02 @ 00:52:21
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Camilla Lund

Hej vad kul att du skrev! :)

Om ni vill komma och hälsa på och träffa Bonnie är ni vamrt välkommen. Är alltid roligt att träffa intressenter, så får ni träffa henne och vi kan prata lite om vad ni är intresserade av osv.



Mvh Camilla Lund

2010-01-04 @ 11:49:21
URL: http://kennelthunderroad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0