SJUKA SUSSIE SER SUPERLAGET SLÅ SERIELEDARNA

Jag har varit hemma från jobbet idag, är sjuk. Eller ja, imorse kände jag mig jättesjuk, sen blev det bättre, sen sämre, och sen bättre igen. Det har verkligen pendlat upp och ner. I ena sekunden känner jag mig pigg som en nötkärna (typ) för att i nästa kasta mig alldeles utmattad i soffan efter att ha gått mellan vardagsrummet och toaletten. Så ja, jag är nog inte så frisk som jag skulle vilja vara. Får se hur det känns imorgon. Förhoppningen är att jag ska kunna fara och jobba.

Men nu ligger jag och gull här på soffan och ser hockey. Luleå leder, såklart. Men det är jämt, riktigt spännande. Men efter Luleås seger, för visst blir det en sån, så blir det nog att gå och försöka sova. Det är tydligen den bästa medecinen mot förkylning har jag hört.

Ha det bra så hörs vi nån annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv; Ja det är ju tyvärr så att sommaren ligger långt bort just nu! :P Allt bra med dig?



http://colourblue.blogg.se

2010-01-07 @ 20:52:42
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0