HEJ!

Nu hade jag tänkt försöka mig på ett mer ordentligt inlägg. Inte för att jag har något spännande att säga egentligen, men vi ger det ett försök.

Idag är det ju fredag som de flesta av er säkert redan har koll på. Jobbar till sex ikväll, sen bär det av till Dollarstore där det ska handlas lite plastmuggar inför personalfesten imorgon. Vi ska va hos mig, och jag gissar att vi blir runt 20 pers. Kommer nog bli superkul! Men eftersom jag ju ska ha kalas på söndag så tänkte jag göra det lindrigt för mig och köra på plastmuggar istället för glas. Så slipper jag diska så fasligt mycket.

Och på söndag vankas det alltså kalas. Har delat upp det så vi kör en bjudning klockan 15, och en klockan 18, så är det nån som är sugen på fika och tårta så är ni välkomna! Fyller ju inte år förrän måndag, men då tänkte jag att min kära mor och de andra släktingarna skulle få komma.

Men nu mina vänner ska jag skynda mig tillbaka, jobbar ju som sagt till 18 ikväll. Pust.. jag gillar mitt jobb, men när det är så nära till helg kan jag inget annat än att längta tills jag får stänga ner och gå hem. Helgen är ju ändå veckans höjdpunkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0