TISDAG

God morgon sötnosar! Sovit gott? Det har jag, härligt att vakna upp och veta att man är ledig. Dock är det ju riktigt trist väder ute idag. Men men, inget att göra åt det. Igår var jag i alla fall på stan med Jullan, men jag köpte ingenting. Nope, inte en enda grej. Väldigt olikt mig. Men det är nog så, att jag shoppar bäst då jag går själv. Så jag funderar på att gå ner en sväng idag också. Sen är det nog lite så också, att när jag hittar nåt, oftast kläder, som jag vill ha så tänker jag "Okej, det är 500:-, tänk vad jag kan göra med dom pengarna när vi fått huset!". Alltså för 500 kr kan man ju typ köpa en snygg lampa, en tavla.." Ja, ni förstår. Så jag har nog helt enkelt gått och blivit snål. Men det är ju i och för sig bra, för det är ju en massa saker vi behöver till huset! Det är ju trots allt 170 kvadrat som ska inredas och fyllas med prylar. Men men. Man får väl ta lite åt gången.

Igårkväll satt jag och Tobbe i alla fall och ritade upp nästan hela huset på datorn. Vi fixade och trixade och försökte komma på hur tusan vi ska inreda det. Om vi ska ha ett barbord i köket (typ som vi har nu) och så har man ett matsalsbord i vardagsrummet. Eller tvärt om. Men vi har inte bestämt oss ännu.

Men nu ska jag hoppa i duschen. Funderar på att kanske gå ner och sola lite solarium också, vore ju superhärligt. Aja, vi får se. Ha det bra i alla fall så hörs vi! Puss på er!

Bry er inte om styleroom loggan, hade bara inte bilden sparad på denna dator. Men det här är i alla fall vårat hus, så som det kommer bli efter renoveringen. Kommer nog bli supernice, tror ni inte?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det ser riktigt fint ut! Öppen och ljust ser det ut som :)

2010-02-02 @ 12:10:22
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: nadja

ser super fint ut verkligen och stort :)

2010-02-02 @ 13:45:26
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0