PRINTER

Fikat med mamma tidigare idag var uppskattat. Alltid lika kul att surra med henne, min kära mor. Det blev lite shopping för hennes del, men inte för min. Försöker vara lite sparsam med pengar. Men trots det har vi (läs: Tobbe och jag) lättat på lädret idag i alla fall. Vi for nämligen och köpte en skrivare. Eller det är en skrivare/scanner/kopiator. En multifunktionsskrivare helt enkelt. Men det var ju nåt vi behövde, så det känns helt okej att lägga pengar på den. Så nu har vi en bra skrivare där jag bland annat kan skriva ut lite bilder och så, blir kul. Den verkar vara super, efter vad jag sett då jag körde en testutskrift.

Annars så händer det inte så mycket. Vi är fortfarande ömma i kroppen, men det lär ju gå över snart. Får vi hoppas. Täkte i alla fall se lite TV innan det är dags för sängen. Så ni får ha det så bra, så hörs vi. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0