THIS ONE'S FOR YOU, MARIA

Nu har Blomman aka. Maria surrat om att jag har varit dålig med uppdateringen här på bloggen. Och ja, det kan jag väl erkänna att jag varit. Så då tänkte jag försöka göra henne nöjd, och faktiskt ta mig tid för att skriva lite.

Det händer inte så mycket just nu, jobbar heltid så de få tillfällen jag är ledig så umgås jag såklart med Tobias, och alla våra underbara vänner. Vår nya livsstil med LCHF går jättebra, vi är inne på tredje veckan nu, och jag tycker att vi är jätteduktiga.

Utöver det så har Tobbe och jag börjat surra lite lätt om att starta eget(!!). Haha, I know. Tänker inte säga mycket mer än så. Tiden får utvisa hur det blir med den saken. Vi ska i alla fall forska lite och räkna på saken. Se vad som krävs, vad som behövs och vad man kan tänkas behöva lära sig innan. Ja, som sagt. Time will tell. Känns i alla fall superspännande!

Men nu ska jag se klart Mammas pojkar, och sen fixa en matlåda tills imorgon. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Maja

jag har också väntat på inlägg=) Spännande med eget måste få höra mer om dom tankarna=)

2009-11-06 @ 12:18:43
Postat av: Sussie svarar:

Maja: Haha :) Ja ni är många som klagar på min uppdatering.. Mja, det är lite småhemligt. Men nån gång kanske även du får veta ;P

2009-11-06 @ 15:24:50
Postat av: blomman

men sussie, det lönar sig inte att hyra ut Tobbe. Du måste skaffa dig fler karlar isåfall ;) äntligen har de gått in för dig att uppdatera! :D

2009-11-06 @ 15:52:17
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0