LITE SHOPPING OCH LITE RESULTAT

Nu har jag varit ner på stan en sväng. Med mig hem fick jag en skjorta till min söta karl, ett par leggings till mig och en sjua från bolaget. Ikväll nalkas det ju 30-års kalas!

Var även in och surrade med Anni ett tag. Var alldeles för länge sedan. Alltid kul att prata av sig lite. Hon tyckte att jag skulle "redovisa" mina resultat här i bloggen. Alltså viknedgång och välmående. Så jag får väl ta och göra det då. Och ja, på måndag har vi då hållt på i 5 veckor, och jag mår bättre än någonsin. Är pigg och glad, mår super helt enkelt. Att inte få äta socker är inga problem alls. Och både vågen och måttbandet visar lägre och lägfre siffror. Imorse visade den en viktnedgång på totalt 8,2 kg sen vi började. Så ja.

Men bäst av allt är faktiskt hur bra man faktiskt mår. Självklart är det kul att gå ner lite, har ju blivit lite rund och go på senaste tiden. Haha. Men att kunna vakna utvilad och på bra humör är den allra högsta vinsten.

Men åter till 30-års festen! Ska snart hoppa i duschen och börjar göra mig klar. Även om vi inte ska va där förrän klockan 18 så är det bra att börja redan nu. Jag brukar ha en tendens att ta lång tid på mig när jag ska göra mig klar för en partykväll. Tur att man vet om sina brister, haha.

Vi hörs och ses sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0