DAGS FÖR EN UPPDATERING KANSKE

Hur har er helg varit? Min har varit superbra, men som vanligt alldeles för kort. Fredagkväll spenderades tillsammans med älsklingen hos Lunkan och Maja och deras små krabater. Dom har nämligen fått tillökning i familjen, en liten Hjördis. Hjördis är alltså en liten devon rex, och är nog den sötaste katt jag någonsin sett. Hur mysig som helst!

På lördagmorgon vaknade jag av att Tobbe stutsade, ja han verkligen flög, upp ur sängen och slet upp gardinerna och kollade på termometern vi har i fönstret. "Det är plusgrader, ska vi fara och köra skoter?" frågade han och började klä på sig innan jag ens hann svara. Så det var bara att kliva upp och göra desamma.

Efter skoterturen for vi till Munksund och såg hockey hos en av Tobbes arbetspolare. Sen for vi hem och spenderade resten av kvällen i soffan.

Igår sov vi rätt länge. Men när vi väl stigit upp for vi och körde en sväng, och gick bland annat in på MIO. Sen bar det av till Norrfjärden där vi åt middag hos Tobbes föräldrar. Vi drog vidare och hämtade upp Lunkan och Maja och for till COOP för att handla lite efterrätt. Vi bestämde oss för marängsviss. Sen for vi till dem och åt allt det goda, och såg TV resten av kvällen. Kring tiotiden kilade vi hem och gick och la oss.

Och nu är det måndagmorgon och jag sitter här och skriver. Börjar jobbet klockan 12 idag, och jobbar till 21. Kommer bli en lång dag idag känner jag på mig. Men det är väl inget att göra åt.

Men nu ska jag hoppa i duschen! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0