IN THE BACK ROW OF THE MOVIES


Hej vänner!
Eftersom det inte hanns med något bloggande igår, kör vi en liten snabbgenomgång av gårdagen nu.

Dagen började med att jag och Tobias for till Luleå för att hälsa på hans farmor. Efter det blev det en sväng ut på Storheden där vi shoppade lite. Sen drog vi hem, käkade middag och for en sväng till min mormor och hälsade på. Efter det bjöd Tobbe mig på bio.Vi såg Yes Man och jag måste säga att den verkligen var superkul! Han är verkligen grym Jim Carrey. Så till alla ni som inte sett den än, do it! Efter det var det läggdags, och nu sitter jag här, trött och nyvaken.

Vad gör ni? ♥

 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Den filmen såg jag på premiären och den var jättebra. idag har jag varit hemma är sjuk.

2009-01-05 @ 17:21:01
Postat av: Sofia

Såg också nyligen Yes Man.. var lite orolig över att den skulle vara en annan version av Liar Liar typ, men jädrans, den överraskade mig!

Det är nästan så att man vill se den igen :)

2009-01-07 @ 06:15:42
URL: http://www.cageman.se
Postat av: Sara

den vill ja me se:)

2009-01-08 @ 09:49:05
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0