NEDRANS KUDDAR

Ja nog är det typiskt. När jag äntligen har bestämt mig för vad jag vill ha för kuddar i sofforna i vardagsrummet, så är dom såklart slut! Tänkte köpa dem när jag och Jullan var i Luleå, men det kändes så jobbigt att bära runt på en massa kuddar på stan, så jag tänkte att jag skulle köpa dem här i stan istället. För vi har ju Hemtex här med. Men icket. Dom var slut idag när jag och Tobbe for för att köpa dom. Attans. Och när jag frågade om dom skulle få in några mer så svarade hon att hon inte visste. Det är så typiskt.. Som jag har velat fram och tillbaka vad det är jag vill ha. Och när jag väl bestämt mig så är dom slutsålda. Eller dom fanns, men i fel färg...


Det är den blommiga kudden här ovan som jag ville ha. Och så tänkte jag köpa några enfärgade också. Men men. Nu får jag ta och tänka om. Eller fara till Luleå och köpa dem. Båda alternativen kändes jobbiga eftersom jag ju vill ha dom nu!

Blä. Kändes som ett himla tråkigt inlägg för er att läsa. Förlåt! Haha. Men det är typiskt :) Nåja. Det blir nog bra. Ska eventuellt med mamma till Luleå på torsdag, så förhoppningsvis kanske dom finns kvar då.

Vad händer för er läsare i helgen då?
Ni kanske har något roligare att betätta om? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0