EN DAGENS IDAG IGEN


Jag bjuder på en dagens idag igen! Men tro nu inte att det blir en vana bara för det. Jag kände mig bara väldigt givmild idag. Eller nåt sånt.

Ni ser i alla fall en liten del av mitt nya linne. Tjusigt, inte sant? Jag gillar det verkligen. Tur att jag köpte båda, för först tänkte jag bara lägga vantarna på det vita, men detta var ju hur fint som helst det också! Så ibland är det bra att inte snåla.

Tobbe och Steffe sitter förövrigt här bredvid mig och kollar på YouTube på den andra datorn. Skoterfilmer är det tydligen. Tror faktiskt att skotrar är det enda dom pratat om de senaste veckorna.. Så jag är rätt less. Och då passar jag på att blogga lite istället. Inte för att jag har så mycket vettigt att säga men jag försöker kladda ihop ett inlägg i alla fall. Och visst lyckades jag väl?

Men nu kära vänner ska jag läsa lite bloggar istället, sen blir det nog att städa lite här hemma, om inte grabbarna får för sig att vi ska hitta på något annat. Så tills vi ses igen - puss och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0