Hej hej hallå bloggen!

Idag är det en strålande dag! Solen skiner och jag känner mig så glad i hela kroppen. Vaknade upp utan några smärtor i vare sig näsen eller läppen, så jag gissar att det har lite med saken att göra. Hur som helst så ser dagens planer ut så här:
  • Städa - Är lite småstökigt här hemma
  • Hänga kläder - Tvättade kläder igår som fortfarande ligger i ikeapåsarna
  • Äta frukost - För det måste man ju göra
  • Stan - För att träffa min goda vän Nina över en fika och lite shopping. En hel del skitsnack hinns nog också med
  • Middag - Med min älskling
  • Tvätta - Det som inte hanns med igår
  • IDOL - Se hur det går för grabbarna, vem som får åka ut och vem som får stanna kvar
Det var det. Kommer säkert hinna med lite annat smått och gott också. Skulle t.ex. behöva ringa lite samtal, men det får jag göra när det passar.

Men vad gör ni idag då? Några roliga planer? Jag tänker i alla fall börja beta av min fina lisa här ovan. Så vi hörs sen!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0