Onsdag är också en dag

Tobias står i köket och lagar mat, och jag sitter framför datorn och gör i princip ingenting. Egentligen borde det väl vara jag som står i köket och fixar maten eftersom älsklingen är sjuk, men han insisterade på att få göra det så då låter jag honom få göra det då.

Idag har det inte hänt så mycket som ni kanske förstår. Tobias är som sagt sjuk så vi har mest suttit framför TVn och tagit det lugnt. Två filmer har vi dock hunnit med att se. Den första vi såg var It's a boy girl thing som faktiskt var riktigt rolig! Har ni inte sett den redan, så gör det. Efter den blev det att se Wall-E som också var helt underbar! Tror aldrig jag sett en så söt och charmig film någonsin! Blev verkligen kär i den där lilla roboten..

Nåja, har inte tänkt säga så mycket mer nu. Återkommer med en uppdatering lite senare. Tills dess får ni ha det så bra!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wall-e? Ev-a? Haha! älskar den filmen :D

2008-10-01 @ 18:17:31
URL: http://linaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0