H&M kan dom också

Måste säga att H&M faktiskt är underskattat. Jag har alltid tyckt att dom som inte har så mycket snyggt. Deras utbud är oftast desamma, år efter år. Och visst kan dom ha några guldkorn ibland, men vem orkar leta igenom alla plaggen i butiken för att hitta dem? Precis, inte jag heller. Därför är det så bra att dom flesta butikerna nu har hemsidor. Tänk vad lätt det är att bläddra genom alla plagg, och fram för allt, det går fort!

Satte mig faktiskt ner och kollade igenom H&Ms utbud på nätet nu. Och måste säga att jag hittade vissa plagg jag gillade. Dock är det mest baskläder, men ändå. Tänkte dela med mig av dem här nedan.


Fina saker, visst? Den lilla, lila axelväska i skinnimitation är min största favorit.

Och det bästa av allt? Priserna. Dom kan man verkligen inte klaga på. Nackdelen med att handla på ett ställe som H&M är att man aldrig är ensam om plaggen. Lite trist, men det går ju att leva med.

Kommentarer
Postat av: Hannele

ja,axelväskan är fin,måste logga in hos Hm på en gång o beställa ... säkert inte så dyr.

Tack för tipset ...har helt missat den själv

kram kram

2008-10-06 @ 23:20:20
URL: http://www.stylizz.com
Postat av: Ann-Sofie

Svar: Tack så mycket :)

2008-10-07 @ 14:15:59
URL: http://annsofielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0