GinaTricot

Har suttit på GinaTricots hemsida nu på förmiddagen. Dom har gjort om den till det bättre, och det är verkligen roligt att sitta och kika på alla vackra kreationer. Jag gillar verkligen GinaTricots utbud. Dom har snygga kläder till humana priser. Den enda nackdelen är ju att jag inte är den enda som tycker det, och det i sin tur innebär ju att man aldrig får vara själv om ett plagg. Köper du en snygg klänning för att ha på krogen, så ser du minst 3 pers till som har just den klänningen. Och då känns den helt plötsligt inte lika tilltalande längre. Nåja. Här kommer några av mina favoriter just nu.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj, den där behån vill jag ha ! :) och klänningen var grymt snygg faktiskt, inte min stil men grymt snygg ^^

2008-10-18 @ 11:43:20
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0