En tidig start på dagen

Idag är jag uppe tidigt, har verkligen ingen ro att sova. Det är så mycket som ska hinnas med idag. Tvätta, städa och några jobbmöten i eftermiddag. Känner mig stressad. Men det är kul! Vore roligt om jag fick jobb snart igen, blir så rastlös av att bara gå hemma. Jag var in på mitt gamla jobb igår och surrade lite med Marita, och där får jag ju jobba om jag vill. Men jag vill ju inte det. Tobias skulle dock höra med en han känner som kanske har nåt jobb till mig. Får hoppas! Tar nästan vilket jobb som helst just nu faktiskt. Vore kul att prova nåt nytt, även om jag trivs bra att jobba i butik. Det är bara arbetstiderna jag inte är så förtjust i.

Men hörrni, nu lämnar vi det där. Det löser sig tillslut. Visst? Ingen idé att oroa sig. Det har ju löst sig så bra förut, så varför skulle det inte göra det nu för?

Dags att göra nytta. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0