EN FRALLA, TACK

Det är sånna här dagar man vill vara hundägare. Man är ledig, solen skiner och man letar efter en anledning till att få gå ut i snön och busa. Tänk om vi hade haft vår hund idag! Vår lilla frallatjej. Som jag längtar. Och jag vet att Tobbe längtar minst lika mycket. Men det blir ingen hund förrän sommarens renovering är över. Men förhoppningsvis hinner vi klart med det värsta innan snön kommer, och då ska vi bli med hund!

Tills den dagen kommer får jag nöja mig med att titta på söta frallabilder. Både på denna dator och på den andra har vi franska bulldoggar som bakgrundsbilder på skrivbordet, och vi blir lika glada varje gång vi startar datorn och möts av det där leendet som bara en fralla kan ge. Underbara små vovvar. ♥

 



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag håller med! Vad mysigt att gå långpromenader med en söt vovve i solen och se dem sticka hela huvudet i snön och jaga snöbollar! Sött<3

2010-03-16 @ 14:24:35
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Maja

Molly vill ha en hund kompis nu=)

2010-03-17 @ 08:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0