EN SÅN DÄR LISTA



Namn: Susanne Ilona Karlsson

Kallas för: Sussie

Stjärntecken: Vattuman

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: 4 hål i vänster öra, och 2 i det högra

Tatueringar: Igen ännu

Längd: 174 cm

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Brunett

Fräknar: Nej, tyvärr, tycker det är så charmigt!

Motto: Live like there's no tomorrow

Kär? Ja, och galen! Min älskade Tobias, ljuset i mitt liv ♥

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i vårt hus på Annelund! Men dit får vi inte flytta förrän i maj/juni.. 

Tycker du att du är attraktiv? Alla har vi väl dåliga dagar, men jo, oftast

Dricker du? Jo, när jag är törstig

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? TRESemme och Kerastase

Vilken parfym använder du? Dolce & Gabbana "The One"

Vad är du rädd för? Att förlora dem jag älskar mest..

Gillar du att tvätta? Gör någon det eller?!

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, jag älskar dem!

 

SENASTE:


Filmen du hyrde? Måste ha varit Miss March, värdelös film. Se den inte. Waste of time.

Filmen du köpte? Hm, minns faktiskt inte.

Låten du hörde: Jay Sean - Down ♥ (älskar den låten)

Låten du laddade ner? Oj, laddar ju inte ner musik längre.. Så jag minns faktiskt inte.

Personen du ringde? Tobias ♥

Personen som ringde dig? Tobias tror jag, haha!

TV-program du såg? Ser Design: Simon & Tomas nu

Person du tänkte på? Älsklingen såklart, he's always on my mind

 

FAVORIT:


Låt: Just nu är det Jay Sean med låten "Down"

Sak att göra: Va med nära och kära

Sport: Hockey att se på i alla fall.

Dryck: Mjölk

Kläder: Leggings och tunika

Film: Finns ju så många bra! Men Obsessed som jag sett ett par gånger nu är verkligen superbra!

Bil: Audi och BMW

Serie: Supernatural

 

HAR DU NÅGONSIN:


Gråtit över en pojke? Ja, vem har inte det?!

Gråtit över en flicka? Hmm... njae?

Ljugit för någon? Ja det har jag väl gjort.

Varit i slagsmål? Lite tjejfighter här och var, men inget allvarligt

Blivit arresterad? Nja, men inte långt ifrån.. Men det är en helt annan historia.

Träffat någon från internet IRL? Ja, många

 

ANTAL:


Gånger du varit kär? Dum fråga, min kärlek till Tobias är oändlig ♥

Gånger ditt hjärta brustit? En gång. Då jag trodde att allt var förbi.. Men det löste sig, som tur var!

Hjärtan brustet på grund av dig? Nåt hjärta har jag väl sårat, men det är nog glömt för länge sedan..

Tjejer du kysst? Mina söta vänner :)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Oj, ett 5-tal kanske.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, det är nog många gånger. Har ingen aning faktiskt, aldrig räknat.

 

SENASTE:


Boken du läste? Har inte läst en bok på väääldigt länge måste jag erkänna..

Personen du fick e-mail av? Jeanette

Personen du fick brev av? Julkort från mamma, räknas det?

Personen du fick sms av? Tobbilobbi

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ett år sen kanske..

Saken du köpte? Batterier till vår stora väggklocka

Vad har du gjort idag? Jobbat och varit på Elgiganten och pratat om köket vi ska beställa till huset

Brukar du svära mycket? Inte mycket, men det händer väl

När stiger du upp på morgonen? Beror på om jag är ledig eller jobbar

Vad har du på dig? Blåa jeans, röd/svart linne, svart kofta

Vad ska du göra ikväll? Se TV och mysa med min karl :)

Vad är du allergisk mot? Inget, vad jag vet, men det klias i halsen då jag äter kiwi.. Kan det vara allergi? Och det retas i halsen då jag äter choklad ibland..

Var har du ont? I magen, lingonveckan...

Använder du hårspray? Ja, nästan varje dag

Kan du stå på händer? Jadå!

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark, såklart!

Salt eller socker? Suger baby!

Gillar du ketchup? Ja!

Är du glad nu? Jätteglad!

Var du glad igår? Ja, det var en roligt dag

Vad dansar du till? Musik!

Stockholm är… ? Ingen stad jag egentligen gillar..

Göteborg är… ? En av mina tre favoritstäder i sverige, kanske till och med världen!

Kan du sjunga? Jag önskar att jag kunde men tyvärr inte

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Thailand, Egypten, Tunisien, Italien igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0