SÅ JÄVLA LESS

Ja, jag är så fruktansvärt less. På vad tänker ni? Ja men på att städa! Finns det nåt tråkigare?! Nej! Städade igårkväll och städade ikväll. Har inte hunnit göra nåt annat, knappt ätit middag ju! Och fortfarande är köket, hallen och lillrummet ostädade. Puh.. Tur att man är två om det, älsklingen är så duktig så. Duktigare än mig till och med. ♥ Men men. Anledningen till varför det tar sån tid är väl egenltigen för att vi storstädar och rensar samtidigt, så det inte blir så mycket av den varan när det är dags att flytta härifrån.

Men nu är det färdig putsat och pustat för idag. Sängen väntar, och jag längtar! Är så trött alltså. Jobb imorgon, sen är jag ledig i några dagar. Hur skönt som helst ju. Och bäst av allt - Becca kommer hem på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0