KALAS, EGENTID OCH EN MIL PÅ CYKEL

Jag är just hemkommen. Har varit på kalas hos David, Anna och lilla Sara ikväll. Det är Anna som fyller år så självklart var vi där för att fira henne. Det var trevligt, som en liten släktträff. Jag, Tobbe och David och deras föräldrar och Anna och hennes föräldrar. Och som jag sa, lilla Sara. Mycket mysigt.

Något annat som var mysigt och härligt var att vi cyklade dit. Det är alltså ungefär 6,5 km enkel väg, så det blev en liten vända. Dryga milen tur och retur. Skönt faktiskt. Synd bara att man inte har så bra cykel. Men man tar sig ju fram och det är ju det viktiga.

Hur som haver så tänkte jag hoppa i duschen snart. Eller eventuellt ta ett varmt bad, har inte bestämt mig ännu. Men det blir i alla fall lite ompyssling i form av rakning av ben, hårkur för ruffset på huvudet, peeling av både kropp och ansikte, samt en ansiktsmask. Härligt, inte sant?

Har hunnit med att boka en klipptid tills på fredag också. Ska bli skönt att bli av med de allt för slitna topparna. Hade egentligen tänkt boka både klipp och färgning, men då jag inte vet hur jag vill ha det med färg så får det vänta. Sen blir det nog att jag fixar färgningen själv också, om jag inte bestämmer mig för att göra något allt för radikalt.

Nåja.
Ska inte surra mer nu! Vi får höras någon annan dag istället. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhåå värsta ompysslingen :D kul att gå till frissan! jag skulle vilja färga håret rött, inte rött-rött men rödaktigt :) hur ska du göra hos frissan då?? =)

2009-09-24 @ 11:04:30
URL: http://dreamerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0