JAG VANN!

Jag gick som vanligt in på lite bloggar som jag brukar läsa. Först på listan stod Xtremebeautynails och där såg jag glädje att jag vunnit en nagelförlägning hos Nina på deras salong Xtreme Beauty i Luleå! Åh, vad glad jag är! Ringde just dit och bokade en tid, så torsdag nästa vecka bär det av till Luleå för att få mina inte allt för vackra naglar fixade. Förhoppningen är att dom ska bli långa och fina, och det är jag övertygad om att dom kommer bli!

Tänk att jag, som aldrig vunnit nåt i hela mitt liv, vinner denna tävling. Så roligt! Åh, kommer leva på det här lyckoruset väldigt, väldigt länge.


Kommentarer
Postat av: blomman

GRATTIS! :D:D:D

2009-09-23 @ 13:25:27
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis, va roligt! :)

/Sara

2009-09-23 @ 14:10:42
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi jaa :D tack så mkt !

2009-09-23 @ 14:34:06
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0