ÄNTLIGEN FREDAG!

Vet inte hur många 'äntligen fredag' inlägg jag skrivit i denna blogg egentligen. Men här kommer i alla fall ett till! Tänk så skönt att det är helg nu! Eller ja, ska ju jobba ett 8-17 pass först, men sen är det H E L G ! Skulle egentligen jobba 15-23 idag, men en kille på jobbet blev sjuk så då fick vi byta lite pass och då fick jag som tur var ett pass på dagen istället. Så mycket skönare. Dock fick jag ju flytta klipptiden tills imorgon, men det kan jag nog leva med.

Men nu mina vänner måste jag kila till bussen! Vi hörs sen! Och förresten, ni är många som läser bloggen, men ni är lite dåliga på att kommentera. Kanske skriver jag för ointressant? Kanske ids ni bara inte. Jaja, hur som helst. Skriv ett hej i alla fall så jag vet vilka ni är! :)

Kommentarer
Postat av: blomman

hej! :)

2009-09-25 @ 14:52:08
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Fröken Luju

hejhej! :)

Vad sägs om en lite hej-kom-och-hjälp-mig-med-blogg-utseende-någon-dag-så-bjuder-jag-på-fika-dag någon dag? Lovely blogg, men det vet du redan att jag tycker :)

2009-09-28 @ 00:27:20
URL: http://luju.blogg.se/
Postat av: Yemmas

såg att du kommenterade hos en tjej som snart ska köpa en systemis. Vad har du för kamera då? För jag såg att du tipsade ;) (ska själv snart köpa en, och har ingen aning om vilken!)

2009-09-28 @ 16:41:41
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0