TIDIG MORGON


Klockan visar 06.44, det är min lediga dag men jag är ändå vaken. Känns lite halvtaskigt måste jag få säga. Men då jag tänker på att jag ska få mina nails done idag så känns det mycket bättre. Ska ta bussen till Luleå om en timme, så jag hinner ju vila då också. Tar ju dryga timmen att åka dit så. Ska bli spännande att se hur naglarna blir. Förväntar mig inget annat än ett suveränt resultat då jag tittat på bilder av naglar som tjejerna på Xtreme Beauty gjort tidigare.

Men nu tänkte jag försöka se om jag kan få i mig lite frukost. Är inte speciellt hungrig, men jag lär väl bli det senare om jag inte äter nåt. Så det får bli en liten macka tror jag. Eller lite vindruvor.

Höres!

Självfallet kommer jag visa bilder på mina naglar senare! Men tills dess får ni glo på donnan här ovan. Visst ser jag grymt trött ut?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhh! blev det fint!? eller klart det blev men ändå! väntar med spänning på bilderna!;)

2009-10-01 @ 13:50:14
URL: http://dreamerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0