DIALOG MED MIG SJÄLV

-Usch hur du ser ut!
-Va?
-Ja du är alldeles blek i ansiktet, och har påsar under ögonen.
-Jaha.. jo..
-Är du sjuk eller? Du ser lite krasslig ut.
-Jo, jag är nog det. Men jag har inte tid att va sjuk, ska jobba idag.
-Du kan ju inte jobba om du är sjuk heller!
-Jo men jag måste.
-Men då blir du ju aldrig frisk. Du borde nog stanna hemma, vila upp dig
-Nej sa jag! Jag.. måste.. jobba.

Ungefär så lät det i mitt huvud för några minuter sen när jag stod och borstade tänderna framför spegeln i badrummet. I ärlighetens namn är jag nog sjuk. Men jag vill inte stanna hemma..

Så jag far till jobbet och ser hur länge jag orkar jobba. Kanske blir piggare när jag väl är där.

Kommentarer
Postat av: Maja

Urkas, Anders är också sjuk men han har vart hemma:( Hoppas du kryar på dig!

2009-10-08 @ 10:39:54
Postat av: Djävulen.

cool blogg du har, två tummar upp :)

Postat av: jeanette

gud så fin blogg :| älskar den!

2009-10-08 @ 10:57:36
URL: http://nettyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0