UPPE MED TUPPEN



Eller när stiger han upp egentligen?
Har inte hört honom gala än, han kanske tagit sovmorgon?

Det har i alla fall inte jag som ni förstår.
Klockan är halv sex, och jag har redan varit vaken en halvtimme. Har hunnit fixa håret, och tänkte nu sitta ett tag vid datan innan jag börjar med sminket. En liten frukost hade jag också tänkt få i mig.

Börjar som sagt jobba klockan 07.00 idag.
Nina messade mig igår och föreslog en fika idag, men då jag jobbar till 15.00 så blev det lite sent. Men på torsdag verkar det som att både hon och jag är ledig, så då blir det nog att mötas upp för en fika och en massa skitsnack. Hon är så söt, lilla Nina. Tänk att jag kännt henne i 15 år! Det är ju inte riktigt klokt.. Tänk vad tiden går fort...

Men nu mina vänner och ovänner (ja, en del av er läser faktiskt också min blogg..) ska jag gå och fixa sminket och välja kläder. Valet av klackar är dock redan gjort, det blir mina favvisar från - hör och häpna - Indiska!

Kommentarer
Postat av: Renée

klackar på indiska? ja, jag höjde på ögonbrynen :D

2009-05-12 @ 14:10:52
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, klart att vi måste ses. Det är ju skamligt hur dålig man är på att styra upp det när man bor så nära!



Det går bra med pluggandet, snart klar :) Det ska bli SÅ skönt att få sluta, för det har vart en tuff termin! Sen drar jag vidare till Norge, och behöver inte tänka på skola alls! ;D



Jag hörde av Sandra att du fått ett nytt jobb! Som vad?



Krams!

2009-05-12 @ 18:35:08
URL: http://angelicaolmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0