LACKAT OCH KLART



Förmiddagen har ägnats åt att sitta på balkongen. Det har ätits frukost där, läsits där, solats där och lackats naglar där. Resultatet på lackandet ser ni ovan. Har dock ett lager topcoat kvar att pensla på, men det hinns med lite senare. Nu gick ju dock solen i moln här utanför, så jag tänkte passa på att blogga lite medans jag väntar på dess återkomst.

Har jobbat hela helgen, jaa hela veckan faktiskt, men är nu äntligen ledig i ett par dagar. Har fått schemat för denna vecka nu också, så det visade sig att jag är ledig torsdag och söndag också. Härligt härligt. Jobbar 7-15 på lördag, men efter det kanske det skulle sitta bra med lite festande, nån som känner sig sugen? Call me!

Annars händer det inte mycket. Försöker njuta av att bara vara, samt planera lite för sommarens aktiviteter. Det är tals om att bland annat fara ut en helhelg med husvagnarna över midsommar, vilket ju vore mer är underbart. Sen har jag och Tobbe surrat en massa om utlandsresor och husköp de senaste dagarna, så vi får väl se hur allt slutar. Resa ska vi göra och hus ska vi köpa, men när det blir får vi se.

Men nu kära vänner ser det ut som att solen kanske vågat sig fram igen,
så det är bäst att jag ger mig ut och fortsätter med mitt solande. Är blekare än blekast vill jag lova!

Puss och kram! Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vilket fint lack! :) jo, vi ska till london en vecka i sommar. =) shoppa se stan o allt möjligt=))

2009-05-11 @ 18:19:05
URL: http://dreamerme.blogg.se/
Postat av: Sissi

fint det var!

2009-05-17 @ 18:56:07
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0