JOBBET ÄR MITT

Jag fick jobbet! Såklart ;) Altlså jobbet som jag var på intervju för i torsdags. Så jag börjar imorgon klockan 8.00. Det är snabba bud här! Känns kul att nån vill ha en. Haha, började bli orolig där ett tag. Fast jaa, jag är ju helt klart bäst, så jag visste att det skulle lösa sig tillslut. :)

Nåja, blir inget långt inlägg nu.
Skriver mer imorgon efter jobbet. För nu ska jag mysa med älsklingen innan det är dags för sängläge. Ska ju upp tidigt imorgon!

Puss och kram!
Och önska mig lycka till på min första arbetsdag :)

Kommentarer
Postat av: Sandie

GRATTIS GUMMAN! Jag sa ju till dig att du skulle få ett jobb inom en snar framtid för att du har en otrolig vilja!

Nu får du hålla tummarna för mig, jag har inte fått veta än och jag kan säga att jag går på nålar hela tiden så toknervös är jag!!

PUSS och grattis igen!

/Sandie

2009-05-05 @ 09:57:37
URL: http://metrobloggen.se/livefromstockholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0