HUSVISNING * 2

Husvisning i Svensbyn klockan 19.15 ikväll alltså. Men innan dess ska vi på en privat (ej genom mäklare) visning på ett hus i Bergsviken/Storfors. Ringe och pratade med tjejen som ska sälja huset, och vi fick komma och kolla redan ikväll. Så klockan 18.00 ska vi kika på det huset. Måste säga att det verkar superfint. Stort med många rum, sällskapsytor, fjärrvärme samt fin tomt. Kan det bli så mycket bättre? Men vi får väl se. Vet ju inte allt för mycket om det huset ännu, eftersom det inte är genom en mäklare. Så det blir att ställa tusen frågor ikväll. Men det ska bli kul. Vi vill ju gärna bo i Bergsviken eller Storfors. Tycker det är fint och mysigt där.

Nåja. Nu ska jag göra mig klar för dagen. Hade tänkt kila ner på stan men inte shoppa en enda pinal. Nej, här ska det sparas pengar. Fast i och för sig har jag väl sagt så förut, och det har ändå slutat med nåt litet köp, men ändå. Försöka duger väl.

Men vi hörs sen vänner! Take care!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: ja, ibland har man ju bra bloggdagar också haha.



kul med hus! vill jag också ha

2009-05-19 @ 16:00:18
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0