HELGENS BRAVADER & EN KOMMANDE SOLSEMESTER

Men hejsan! Det var länge sen, alldeles för länge sen. Så jag tyckte det passade med en liten uppdatering nu. Har haft en himla rolig helg. Det har grillats, det har skrattats, det har setts bra filmer och det har käkats god mat i gott sällskap. Så kan man nog kort beskriva vad jag pysslat med de senaste dagarna.

Och dessutom har jag och Tobbe börjat surra lite om det här med utlandsresan. Vi har räknat lite på hur mycket pengar vi skulle behöva spara ihop, och jaa, det känns inte helt omöjligt att vi kan ta oss iväg i höst. Problemet är bara vart vi ska fara. Det finns ju så många platser man kan fara till! Jag ska ägna dagen med att sitta och kolla lite priser och så. Vi hade tänkt åka iväg i två veckor, så det gäller att hitta nån prisvärd resa. Men framför allt bestämma oss för vart vi vill åka.

Nån av er som varit utomlands och har något bra tips på vart man kan fara? Vi vill sola, bada, festa och göra utflykter. Alltså lite av varje. Kom med tips och förslag är ni söta!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det jag kom på var Bulgarien, har aldrig vart där, men dom flesta verkar vara nöjda.. finns ju ändå rätt mkt till hyfsade priser i europa, grekland och deras övärd kan vara bra åxå, lixom cypern och italien. Borde vara betydligt dyrare att åka längre bort. Men beror lite på när i höst ni tänkt åka åxå.. både utbud och priser kan skilja rätt mkt..

2009-05-04 @ 09:27:28
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0