DAG ETT PÅ JOBBET

Hej! Tänkte lite snabbt berätta om dagen. Jobbade som sagt från 08.00 till 17.00. Kändes bra, och det gick rätt fort att komma in i arbetsuppfifterna. Jag har alltså börjat jobba för SOS Alarm och YouCall, som är deras dotterbolag. Allt verkar suveränt - arbetstider, arbetsuppgifter och arbetskamrater. Så detta ska nog gå som en dans. Det enda frågetecknet är dock hur länge jag får jobba där. Det är till en början en visstidsanställning på en dryg månad, men detta kan såklart ändras, vilket jag såklart hoppas på. Men det verkade inte helt omöjligt. Så det känns då bra.

Imorgon jobbar jag 07.00 till 14.00 så det blir ett lite kortare pass. Men det kan vara skönt det med, speciellt såhär i början då man lätt blir lite trött och tung i huvudet av all den nya information man tar in.

Men kul är det! Och jag längtar faktiskt till morgondagen.

Nu väntar sängen! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Renée

kul att du trivs :)

2009-05-05 @ 23:45:53
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0