TOBIAS IMPULSHANDLAR



Förresten, kom jag på,
så måste jag ju bara säga att Tobbe är allt bra impulsiv. Igår när vi skulle på Dollarstore en sväng, för att köpa ljus, så svängde han in på The Phone House. Han ville kolla om det kommit nån ny mobil. Och när vi var där så sa han att vi skulle fara till The Phone House som ligger i Gallerian istället, eftersom dom har fler mobiler där. Så det gjorde vi. Och tror ni inte att han fick med sig en mobil hem? Jajjemen. Det blev en SonyEricsson c905. I och för sig behövde han ju en ny mobil, men inte var det väl tänk att han skulle köpa en igår. Han är allt bra impulsiv. Speciellt när det gäller elektronik och teknikprylar. Mobil, plasma tv, playstation 3... You name it. Allt har varit impulsiva köp. Under de två år vi varit tillsammans hade det lätt kunnat sluta med en massa andra, stora impulsköp, om inte jag bett honom tänka till en extra gång, och sova på saken istället. Hade jag inte gjort det hade han säkerligen haft ett par skotrar, ett par till tv-apparater, en ny bil osv. Listan kan göras lång.

Tur du har mig älskling, som kan hålla i dig lite. Annars hade du varit en fattiglapp vid det här laget! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0