SNYGGA VÄGGAR OCH FREDAGSKÄNSLOR

God morgon söta läsare! Eller är det en god morgon ens? Känner mig hängig, trött och lite halvnere. Inte alls på humör för något alls. Skulle vilja lägga mig ner och sova bort hela dagen. Men det går ju inte. Har ett jobb att sköta! Börjar 9 idag också, och slutar klockan 17. Men det ska nog gå bra. Blir väl bättre när jag kommer dit och får surra av mig lite med de andra, det brukar funka.

Skönt att det är fredag idag dock! Känner att jag behöver lite ledighet. Ska verkligen försöka att bara ta det lugnt i helgen. Eller iaf imorgon, på söndag blev det tal om skoterkörning, men vi får väl se hur det blir med den saken. Det blir i alla fall nyktert, det kan jag lova.

Vaknade förresten runt tvåtiden inatt av att Tobbe surrade i sömnen, vilket han ju gör rätt ofta. Den här gången sa han 'Vilken snygg fondvägg!', sen blev det tyst ett par sekunder innan han la till 'Häftigt'. Haha, han är rolig han, min söta älskling. Synd att man inte hinner spela in det han säger, för ibland kan det vara riktigt roliga saker!

Nåja, nu måste jag gå och kleta på lite makeup och dra borsten genom håret.
Vi hörs och ses!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0