JOBBANDE

God morgon allesammans! Gissa om jag är sliten? Var så sjukt trött igår efter jobbet, att jag däckade på soffan. Helt utslagen och utmattad. Och då hade jag ändå bara jobbat i tre timmar, timmarna före det hade vi lite snabbgenomgång av det vi pluggat på. Oj ändå. Riktigt tufft arbete må jag säga! Och idag blir det jobb igen, men klockan 9-17, som känns som en bättre tid.

Igår fick jag iaf tre sälj! På knappt tre timmar, vilket är 'suveränt' när man är nybörjare tydligen. Klarar man ett sälj i timmen så är det nemas problemas att klara målet som är på ungefär 200 sälj i månaden, så det känns bra. Vi är tre stycken som började igår, de andra två heter Emil och Johanna. Johanna lyckades med två sälj och Emil lyckades inte med något. Men idag, då jävlar ska vi sälja som bara den! Jag har märkt att det är dom där gubbarna på 50+ som är lättast att charma, så jag ska verkligen ragga gubbar idag. Wish me luck!

Nu måste jag slänga i mig lite frukost.
Vi hörs senare!
Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0