SOMMARTIDER

Solen skiner och fåglarna kvittar, nu är sommaren här på riktigt! +24 i skuggan och säkert dubbelt så varmt i solen. Kan det bli mycket bättre? Jo, hade jag varit ledig idag så hade det såklart varit bättre. Men då jag inte börjar förrän 15 så hinner jag ut i det fina vädret ett tag ändå.

Tobbe är med Lunkan och ser fotboll, så jag tänkte kila ner på stan när affärerna öppnar. Var där igår och fick med mig ett par jeans och lite annat småtjaffs hem. Nu tänkte jag kolla på ett par till jeans och lite andra sommarkläder. Kjolar, shorts, linnen.. Ja allt som hör till. För att inte glömma skor!

Så det är vad som händer för mig idag. Hur ser er dag ut? ♥

Kommentarer
Postat av: Renée

vi har 34 grader här.. det är OUTHÄRDLIGT!

2009-06-26 @ 13:19:44
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Ja det var mycket trevligt :)

2009-06-27 @ 14:51:22
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0