SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR!

Solen är här för att stanna verkar det som, vilket kanonväder det är! Och det tackar vi så klart för. Idag bär det av till Luleå. Älsklingen behöver nya skor och jag tänkte kolla på lite allt möjligt, shorts bland annat. Och när vi är klar med vårt shoppande styr vi kosan ut till Tobbes stuga, där vi stannar ett par dagar. Ska bli superskönt att bara komma bort och göra ingenting ett tag. Sola, fiska och slappa. Härligt härligt.

Vad pysslar ni med i detta fina, svenska sommarväder?

Kommentarer
Postat av: Emelie Lindberg

Blir en cyckel tur med grannen & Linda idag :-)

2009-07-02 @ 16:52:12
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Postat av: Nina Ahlqvist

Hejsan Sussie :D

Jo, under den senaste tiden så har jag tyvärr för det mest tillbringat dom här fina sommardagarna på jobbet xD Men jag har hunnit i alla fall att bada 2 gånger! :P Saknar dig jättemycket och vi måste hitta på något nån dag,då jag e ledig det vill säga ;P

PUSS & KRAM!!^_^

2009-07-03 @ 00:18:12
URL: http://cuterockchic1988.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0