JOBB IDAG I ALLA FALL

Och jag som skulle vara ledig idag. Sova alldelse för länge, för att sedan stiga upp och göra precis ingenting. Men nej då. Camilla ringde igår och frågade om jag inte kunde jobba idag, då en på jobbet blivit sjuk. Och självklart kan jag inte tacka nej, snäll som jag är. Nej men det är klart jag vill jobba. Fick dock ett bra pass, 8.15-16, så då kommer Tobbe och hämtar mig och sen far vi till Norrfjärden och hämtar husvagnen. Sen bär det av! Förs blir det nog Trollforsen från idag till imorgon. Eftersom Håkan och Maria inte kommer förrän imorgon tänkte vi prova ett eget ställe själva. Men imorgon när dom sluter upp så blir det kanske att sticka till Kronogård. Om vi inte hinner få tips om något annat ställe.

Men nu kära vänner måste jag hoppa i duschen!
Ska hinna med bussen som går kvart i åtta, så det är bäst att jag skyndar mig. Ha det så bra, så hörs vi!

Och förresten, hinner inte berätta om husvisningen vi var på igår, men jag kan säga så mycket som att vi i alla fall kommer var med i budgivningen! :)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejj ! :) Haft en bra dag ? <3

2009-06-21 @ 22:17:04
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0