HUS, EN UNDERBAR KARL & EN BEBIS

Hej igen! Nu är vi hemma från vår husvagnssemester. Hur den var och vars vi hamnade tänkte jag inte berätta om just nu, för nu är det något annat som förtjänar lite plats i bloggen. Nämligen husköp. Japp. Vi var på den andra visningen på huset i Norrfjärden idag. Och ja, vi är fortfarande förälskade. Imorgon drar budgivningen igång, och vi kommer vara med. Förhoppningsvis blir huset vårt! Men vi våger inte hoppas allt för mycket, då vi redan nu vet att vi inte är ensamma om att vilja ha det. Men det är väl så med fina hus. :)

Hur som helst. Budgivningen börjar som sagt imorgon. Och vi har satt ett 'tak' på hur högt vi är villiga att gå. Tyvärr tror jag inte att det taket kommer vara nog högt. Men man kan väl alltid hoppas. Och det gör vi ju såklart! Det är verkligen det sorts hus vi vill ha. Men som jag sa så finns det andra som känner som vi.

Nåja. Vi får väl se hur det blir.
En sak som är säker är dock att jag är så glad att jag har Tobias att dela alla fina stunder med här i livet. Tänk en sån underbar karl jag fått. Och att vi nu ska köpa hus tillsammans, helt fantastiskt roligt!

Men nu skall jag mysa med min undebara man som ju för övrigt gått på semester nu. Själv jobbar jag ju en del, men har faktiskt en hel veckas semester nästa vecka. Så det blir härligt.

En till glad nyhet som jag måste få berätta innan jag säger hejdå är att Tobias blev farbror till en liten tjej i torsdags! En söt liten prinsessa blev det :) Ska bli kul att få träffa den lilla när hon får komma hem från BB. :)

Men nu ska jag sluta babbla. Vi hörs en annan dag!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas ni får det! Håller tummarna! =D Kram

2009-06-23 @ 17:02:15
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: anneli

Hur går det med husbjudandet? :) Kram

2009-06-23 @ 17:07:33
URL: http://annelijohanssoneik.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vill börja med att gratta Tobbis till hans nya titel = farbror :) it's huge! I know the feeling ;) har börjat vänja mig vid mina två titlar! haha :) sen vill jag bara säga: saknar dig meeeeeeed! och jag kommer hem om ca 10dagar ;) nedräkning pågår ;)! wiiie! vi ses när jag kommer hem gummsi! :D pussssnos!

2009-06-24 @ 19:18:06
URL: http://naturligtglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0