HELGENS PLUS & MINUS

PLUSSIDAN:
+ Fredagens grillning på balkongen. Fläskfilé is the shit!
+ Lördagens festande med Becca och Patrik.
+ Söndagens sovmorgon.
+ Söndagens fiske med Nicklas, Carro och Robert.

MINUSSIDAN:
- Söndagens fiske med Nicklas, Carro och Robert. Why? Mitt spö gick av..
- Hela helgens väder.

Så då vet ni hur min helg sett ut. Jag har även hunnit kära ner mig ännu mer i huset i Norrfjärden, varit arg och förbannad över hur folk beter sig, nästan försovit mig imorse och svurit åt de myggbett jag har på benen. Kort och gott. En trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Maria & Oskar

Hade du fått mitt mail med lösenordet?

2009-06-08 @ 18:48:56
URL: http://lose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0