ETT HUS, EN BEBIS & LITE HUSVAGNSSEMESTER

Nu är det nog dags för en uppdatering känns det som. Har jobbat så mycket den sista tiden att jag helt enkelt inte haft varken tid eller ork att skriva här i bloggen. Men nu så. Jag är ledig i en vecka från och med idag. Riktigt skönt. Behöver verkligen få ta det lugnt ett tag, och bara vara. De senaste veckorna har jag jobbat i princip varje dag, och jag har aldrig riktigt haft tid att varva ner. Men det ska jag göra de närmaste dagarna.

Dock måste det fixas en del saker idag.
Det skall tvättas, städas, diskas och packas. Imorgon tar vi husvagnen och sticker till skogen, kanske Tiellejaur, över midsommar. Ska bli rikitigt roligt. Vi ska äta gott, dricka gott och framförallt - må gott. Sen är det tänkt att vi ska fiska en massa, grilla en massa och skratta en massa. Kommer bli super, det känner jag på mig. Bara vädret är på vår sida.

 
Tiellejaur 2007

Och ikväll händer det en annan superrolig sak, vi ska nämligen på husvisningen på huset i Norrfjärden. Det pirrar verkligen i magen när jag tänker på det. Hoppas verkligen att vi gillar det lika mycket, om inte mer, efter att vi sett det 'irl'. Men det tror jag nog att vi gör.


Huset på Sandåsgatan 5.

En annan rolig sak som jag, och många med mig, också går och väntar på är att Anna ska föda vilken dag som helst nu. För er som inte vet så är Anna alltså Tobias brors (Davids) flickvän. Dom ska alltså bli föräldrar i veckan! Förhoppningsvis. Hon är beräknad att föda imorgon, men jag gissar att det dröjer nån dag till. Men ändå. Vi väntar med spänning! Tänk att Tobias ska bli farbror. Och jag ska bli.. Ja vad säger man egentligen? Enligt vissa så blir jag 'faster' även fast jag ju såklart inte är Davids syrra. Men man säger tydligen faster ändå?! Medan andra menar att man säger 'tant'?! Haha, vet inte vad som låter bättre. Kanske är bättre att bara säga Susanne. Haha. Nåja. Kommer i alla fall bli kul att träffa den lille som funnits där i magen i flera månader nu. Kom ut, kom ut! Vi vill så gärna träffa dig, och få veta vem du är. Och om du är en liten tjej eller kille. :)


Vem är du egentligen?


Som ni hör så är det mycket som händer just nu. Och jag är nog lyckligare än någonsin. Även fast jag jobbar som en tok, på ett jobb som jag i och för sig trivs suveränt bra på, så leker livet verkligen. Allt är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0