PITEÅ DANSAR OCH LER

Nu har vi festat i två dagar, och vi har haft det superskoj! Torsdag hade vi förfest hos oss och gick vi in på området vid nio-tiden. Vi siktade direkt in oss på Kittelfjäll där vi röjde till bandet som spelade. Vi hann även med en runda i baren. Sen åt vi lite festivalmat och gick hem, eftersom det började regna. Dock riktigt rolig kväll! Tack alla som var med!

Gårdagen var vi också på förfest hos oss.
Niklas, Carro, Robban och Ante var med. Och såklart Tobbe och jag. Vi drog iväg till området runt 22, såg Dead by April och sen gick vi till Nodo där vi drack Champagne, innan det var dags för att se Hammerfall. Väl framme där svimmade Tobias och höll på att skrämma skiten ur mig. Gör ALDRIG mer sådär älskling! ♥ Men han klarade sig utan några större skador, så vi rockade till konserten och sen var det dags att gå hem, då tiden bara flugit förbi och området stängde.


En lite smått suddig bild från gårdagen. Grabbarna rockar till T.N.T.

Och idag blir det självklart fest igen! Vet inte riktigt vart vi ska va, men Lunkan, Maja, Niklas, Carro, Ubbe, Tobbe och jag ska iaf dra ihop nåt. Kanske var nån mer som också skulle va med, minns inte riktigt. Men det blir nog nice. Ska försöka gå in på området lite tidigare idag. Och jag gissar att det blir en hel del häng i öltälten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0