JA, JAG LEVER! OROA ER INTE..

Det har varit lite dött här i bloggen ett tag nu. Men det beror mest på att jag har jobbat som en tok, fast jag är sjuk, och under all min lediga tid har jag vilat för att försöka bli frisk. Men nu är jag på bättringsvägen, så det lär väl märkas i bloggen.

Nåt annat som också lär märkas snart här i bloggen är designen som helt kommer byta skepnad inom en snar framtid. Är så less på den här, och jag gissar att ni också är det. Så det blir en ny design, och som jag nämde tidigare en hel del bilder framöver. Kameran har använts flitigt, men då vi inte haft nån laptop på länge så har det varit lite bökigt att ladda upp bilderna, men nu är det problemet ur världen.

Tobbe ligger på soffan och vilar lite, och när han vilat klart ska vi fixa middagen som idag består av grillad fläskfilé med råstekt potatis och morötter i ugn. Till det blir det svampsås och en fräsch sommarsallad. Inte illa va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0