AFTER WORK

Sitter på jobbet nu, kom lite för tidigt. Börjar inte förrän 8.00 idag, men då jag steg upp alldeles för tidigt och inte hade något att göra hemma så tog jag cykeln och trampade hit istället. Så nu sitter jag och tar det lugnt tills det är dags att sätta mig i växeln.

Jobbar till kvar i fem idag. Så när passet är slut tar jag cykeln in till stan och möter upp Tobias. Vi ska nämligen på klämm- och kännparty då. Typ. Vi ska alltså på elgiganten och kolla in och klämma lite på Mr Canon. Har ju aldrig träffat 'honom' på riktigt ännu, utan bara sett honom på avstånd. Men nu ska vi dit och se om han kanske vill bli min?! Får se om han får följa med oss hem redan idag, eller om det får vänta. Beror lite på. Men vi ska iaf och säga hej åt honom :)

Kanske ska på 1906 ikväll också, lite afterwork. Nåt gott att dricka och så. Men det beror också lite på, hur mycket klockan hinner bli och hur trötta vi är. Vi ska ju faktiskt jobba i morgon, både jag och Tobias.

Men nu mina vänner ska jag kolla lite bloggar och så innan jobbet kallar. Vi hörs som vanligt senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0