TORSDAG, FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG

Igår var vi, och ungefär 20 andra, på visningen av huset på Rönngatan 14. Och som vi trott var huset jättefint! Fint kök, fint vardagsrum, fina sovrum, fin bastu, fin relax, fin tvättstuga.. Listan kan göras lång. Men huset kommer säljas fort, och för mycket mer än vi kan lägga ut. Tyvärr. Man hörde alla andra på visningen säga 'vad fint' 'gud vad snyggt' 'perfekt för oss'.. Och ja, det var nog perfekt för mig och Tobbe med. Men det kommer fler hus.




Ikväll ska vi i alla fall ut, men inte på krogen som vanligt. Nej denna fredagkväll ska vi ut och köra skoter med Håkan och Dalle. Mysigt va? Hoppas det inte är för kallt bara.

Men imorgon kanske det blir lite festligheter. Lunkan och Maja var nog lite sugen på en sup, så vi får väl se hur det blir med den saken. Och på söndag är det min födelsedag! Då blir jag 21 år gammal. Eller ung. Känns verkligen inte som att jag är så gammal, jag är ju bara barnet.. Haha. Nåja. Än så länge är det ju lugnt att fylla år. Paniken kan man vänta med tills man närmar sig 30.

Men nu ska jag gå och se vad jag ska bjuda älsklingen på för lunch när han kommer hem.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Karin

kul att höra:) trevlig fredag på dig!

2009-01-23 @ 12:41:41
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Lollo

det ser fint ut!

2009-01-23 @ 13:18:06
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0