EN DAG PÅ STAN MED NINA

Idag har jag varit på stan med söta Nina. Det blev en hel del shopping för henne som fått lön idag, men för mig blev det endast en sjal/halsduk eftersom jag inte riktigt har så mycket pengar att röra mig med nu när jag är 'arbetssökande'. Svårt att hålla fingrarna i styr bara, helst när man går in i alla skobutiker. Farligt, farligt. Nåja. Fick som sagt bara med mig en sjal hem. Eller det var väl inte så bara i och för sig. Har kikat på den förut, och vi sålde den på SeeMe när jag jobbade där, men idag tog jag tummen ur och köpte den.


Finfin! Passar bra till min röda kappa.

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är snygg, kan tänka mig hur snygg den är till en röd kappa!!

2009-01-28 @ 20:54:14
Postat av: Jenny

hehe, det var jag som skrev det :)

2009-01-28 @ 20:54:38
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0