SMÄRTA

Aj, aj, aj, vad jag har ont! Igår kväll då jag och Tobbe duschade tillsammans, satte vi oss ner i badkaret ett tag, och sen när vi skulle ställa oss upp så slog jag svanskotan i kranen. Aj som fan, säger jag bara! Tårarna sprutade och jag svor som aldrig förr. Imorse när jag vaknade och kollade mig i spegeln såg jag att det var en stor 'bula'/svullnad på svanskotan, och huden var alldeles röd. Ser inte riktigt klokt ut.

Men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, och istället ta mod till mig att gå och duscha. Kommer väl gå bra, sålänge jag inte sätter mig ner i badkaret.

Har ett möte på arbetsförmedlingen i eftermiddag klockan 14 som jag gladeligen hade skippat om det gick, men det är väl bara att pallra sig iväg. Får se om det blir en runda ner på stan också, om kylan inte biter tag i mig allt för hårt.

Men nu en varm och lång dusch!

Kommentarer
Postat av: stina

:)



allt bra idag?

2009-02-18 @ 09:43:47
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahaha jag dör! men mår du bra idag då? :D inga blåmärken i röva?? SAKNAR DIG!!! (jag får ta och komma i mars!!)

2009-02-18 @ 22:45:52
URL: http://dreamerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0