FRE, LÖR, SÖN, MÅN..

Tänkte berätta lite om vad jag gjort i helgen.

Fredag:
Var hemma och tog det lugnt, fram tills klockan 14 då Tobbe hörde av sig och sa att vi var bjudna på middag och vin hos Lunkan och Maja. Så då blev det fart i mig vill jag lova! Hoppade i duschen, lockade håret och gjorde mig klar, och kring 18 gick vi över till dem. Kvällen blev, som alltid när man är med dem, himla rolig! Vi åt smördegsinbakad fläskfilé med västerbottensost och klyftpotatis. Till det blev det vin, och då menar jag mängder med vin. Vet inte hur många glas jag drack.. Kvällen slutade väl kring tolvsnåret, då Tobbe och jag stapplade hem och gick och la oss.

Lördag: Vaknade tidigt och väckte Tobias med en massa pussar och kramar. Han var snabb på att ge tillbaka, så vi låg och 'mös' i drygt en timme, innan vi steg upp och hoppade i duschen. Efter det tog vi bilen och körde en sväng, och for förbi min mormor. Hon var dock inte hemma, så vi for hem igen och mös lite mer. Kring niotiden på kvällen ringde Patrik och frågade vad vi gjorde, och om vi inte kunde skjutsa han, Katarina och Urban till Fia. Och visst kunde vi väl det. Så vi for och hämtade dem i Munksund, och skjutsade in dem till stan. Och under tiden blev vi övertalade att också komma till Fia och dricka lite. Och eftersom vi inte är dom som säger nej till en sup, så blev det så. Klockan var väl strax efter halv tio när vi kom fram till henne. När klockan närmade sig tolv, och de andra skulle ge sig ut på krogen bestämde vi oss på att gå hem och sova istället.

Söndag: Vaknade tidigt och sprang och kollade hur kallt det var ute. -13° visade de, och då bestämde vi oss för att fara och köra skoter. Vi ringde Lunkan och Maja och frågade om dom skulle me, och det ville dom. Sen ringde vi Krille och Li, och dom följde också med. Det blev skoterkörning, ett par fastkörningar och grillade hamburgare. Efter det åt jag och Tobbe middag hos hans föräldrar, och på kvällen for vi till Therese och Micke, där Tobbe började med att kakla deras kök. Klockan blev halv tolv, då vi insåg att det skulle bli för sent att kakla allt, så vi åkte hem och ska tillbaka dit idag.

Idag:
Ska jag städa och sen ut på en promenad. Tobbe kommer hem vid fyratiden, och då blir det middag och efter det ska vi tillbaka till Therese och Micke, så att Tobbe kan kakla klart, och spackla. Kommer nog bli toksnyggt när allt är klart, han är så duktig min Tobias.

Hur såg er helg ut, och vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Tilla

Ja ja kan försöka iaf..killar är lite klurigare men skicka på så får vi se vad jag kan trixa fram.

2009-02-16 @ 12:25:10
URL: http://tillat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0